מערכת סמס2ליד – SMS2LEAD

מרצה ודובר מול קהל?

מוזמן לעביר הרצאות ולדבר מול קהל – מערכת מהפכנית למיתוג ואיסוף לידים מהנוכחים.

הזמינו אותך להעביר הרצאה. משמע,  הידע שלך רלוונטי לאותם אנשים שיהיו נוכחים. במילים אחרות, הם כנראה בדיוק  קהל הלקוחות הפוטנצאלי שלך. היית רוצה את פרטי הקשר שלהם כדי שתוכל לייצר איתם מערכת יחסים ולהפוך אותם להיות הלקוחות שלך. אבל מזמיני הרצאה לאו דוקא התנדבו להעביר לך את פרטי משתתפים…

מעכשיו, זה תלוי בך.

באמצעות מערכת sms2lead בפעם הבאה שאתה מוזמן להרצות מול קהל רלוונטי אתה כבר לא צריך לקוות שהם יקחו כרטיסי ביקור שהשארת להם בכניסה או ייזכרו לפנות אליך מרצונם לאחר ההרצאה.

כבר במהלך ההרצאה תקבל את פרטי הקשר שלהם והן יוקירו לך תודה על כך!

 

איך זה עובד?

1אתה עומד מול קהל ומדבר ואז מספר להם שהכנת להם מתנה! מדריך ללא עלות שישלח להם אוטומטית לתיבת המייל. הם רק צריכים לשלוח הודעת סמס עם המייל שלהם והמערכת שלך כבר תשלח להם את זה מייד למייל.2הקהל מוציא טלפונים ושולח סמס עם מילת המיתוג היחודית שלך וכתובת המייל שלו …3ומקבל מייד את המתנה שלך למייל שלו. 4במקביל, המערכת מכניסה את פרטי המייל והטלפון שלו אל מערכת הדיוור שלך אוטומטית ואתה יכול להמשיך לשמור איתו על קשר ולציע לו מידע נוסף והזדמנויות מיוחדות בנושא שירותיך.

פרטי הקשר בידיים שלך, אתה כבר לא צריך לקוות שיצרו איתך קשר!

כדי להתקדם ולרכוש מנוי שנתי שלח לנו מייל אל info@grabthenet,co.il עם מילת המיתוג שתרצה (הקהל משתמש בה בסמס) או התקשר אלנו 077-2123359 .

נשמח לעמוד לשירותך ולסייע לך להגדיל את רשימת לקוחותיך.

בברכה,

צוות תפוס את הרשת.