מוצרי מידע

מוצרי מידע

לכל אחד מאתנו יש ידע שאותו רכשנו במהלך חיינו בדרכים רבות ושונות: מוסדות השכלה, ספרים, ניסיון חיים, האחד מהשני ועוד. חלקנו אפילו מחזיק בתחום מומחיות כזה או אחר של ידע, אבל כמה מאיתנו משכילים לעשות במידע שצברנו שימוש מעשי יעיל ובר תועלת? כמה מאיתנו חולקים את הידע הרב  שברשותנו עם קהלים רחבים וממנפים אותו לטובת הכלל? מעטים הם האנשים שמצליחים לחשוף את ידיעותיהם עם הציבור הרחב ולהגיע לכמה שיותר אנשים, לרוב בגלל מגבלות של זמן, מקום ונגישות.

 בשנים האחרונות נוצר הצורך בפתרון מעשי למגבלות הללו ולשם כך בדיוק נועדו מוצרי מידע.

 מוצרי מידע – מהם?

 מוצרי מידע הם למעשה אריזת הידע בצורות מדיה שונות ולמטרות רבות ומגוונות, הם נועדו לשחרר אותנו מאותן מגבלות של זמן ומקום, ממגבלות פיזיות ומהצורך להיות המקור היחיד שמעביר את הידע.

מוצרי מידע מסוגלים לשרת אותנו בשלושה מישורים:

 חשיפה מירבית – כל מוצר מידע פיזי, למשל – ספר, עובר בין 4 אנשים לפחות ועל ידי כך מגדיל באופן טבעי את החשיפה. מוצר מידע מקוון, למשל – קורס אינטרנטי, מופץ באופן רחב מימדים מאחר והגישה לאינטרנט קיימת בכל מקום ועבור כל אחד.

 אוטוריטה (בר-סמכא) – בעל ידע שברשותו גם מוצרי מידע, הופך להיות אוטוריטה, העובדה שספר שכתב למשל נמכר ברשת ספרים כזו או אחרת מקנה לו חשיבות ומעמד של מוביל דעה – בר-סמכא.

 הכנסות – מטבע הדברים, תפוצה רחבה ונגישות מקסימלית של הידע הגלום בנו בצורה של מוצרי מידע, מאפשר מכירות בקנה מידה רחב והכנסות כספיות בהתאם לאופי החשיפה. כך נוצר מצב שהידע שיש ברשותנו הופך למקור פרנסה זמין, פשוט, קל ופאסיבי.

 ישנם סוגים רבים של מוצרי מידע במגוון רחב של מדיות שמגיעים לקהלים שונים ומיועדים למטרות שונות. בין יתר מוצרי המידע ניתן למצוא:  ספרים, תקליטורי שמע, קורסי  DVD, ספרים דיגיטליים, קורסי וידאו אינטרנטיים, מועדוני מנויים ברשת, אפליקציות סמארטפונים, מוצרי סלולר, אפליקציות פייסבוק, עיתונים, מגזינים ועוד ועוד…

 החזון שלנו

 אנו סבורים שביכולתנו לשחרר אנשים רבים בעלי ידע ממגבלות של זמן ומקום ולאפשר להם להפיץ את הידע באופן אוטומטי לקהל גדול, בדרכים שונות המותאמות באופן אישי לבעל הידע.

ההתמחות שלנו היא בכריית המידע מ”מוחו” של המומחה ע”י מתודולוגיות שמותאמות ליצירת מוצרי מידע בזמן מינימלי. אנו יודעים כיצד לשרטט עבור המומחה מפה אסטרטגית שמציינת אילו מוצרים כדאי לייצר ומתי , כך שישרתו את מטרותיו בדרך הטובה ביותר. אנו עובדים על פי מודל “סלון כלות” – כשם שהכלה מגיעה לסלון הכלות ומספרת כיצד תרצה להראות ומהי התוצאה הסופית בעיני רוחה ועובדי המקום פועלים למימוש רצונותיה, כך אנחנו כורים את הידע מהמומחה בזמן קצר, משחררים אותו לדרכו ומממשים עבורו חליפת מוצרים המותאמת אישית למידותיו ומטרותיו.